Friday 29 July 2011

King and Queen (Full Version)

salam buat semua pembaca blog aku yg xseberapa ni.....


p/s : sory gambar yg ori dh xda...gambar ni dh di edit oleh King..so selamat membaca blog ni...

selepas nama King n Queen di umumkan
(time bergambar dgn papa smk keladi n king)


setelah selesai bergambar di atas pentas
King n Queen bergambar dibwh pulak..hehehehe
-King n Queen-


27/7/11
merupakan majis makan malam yang begitu bermakna buat aku...
sbg ketua projek aku bangga dgn semua anak2 buah aku yg turut menjayakan majlis makan malam ni...

yg atas 2 sbg selingan ja...(mukadimah)

pada majlis makan malam itu jugak aku ditabalkan sebagai Queen..
dalam acara Pasangan Sedondon.....

pada mulanya faridah kata kat aku
faridah : wei fauziah sat g Pasangan Sedondon hg pilih tau
aku : ok..

dalam kesibukan dok layan VIP dgn adik2ku tersayang aku dok fikir balik mcm xfair la pulak kalau aku yg pilih Pasangan Sedondon...

last2 aku buat keputusan minta MAMA Rosmani tlg pilihkan...
Mama pn tlg pilihkan...

utk beberapa ketika..
keadaan agak reda..
Mama Rosmani mai kat aku..

Mama : saya dh bincang dgn semua ckg2..
            kami semua sepakat pilih kamu dgn budak yg dok jd kamera man 2....

aku : isshhh....
        biar benar ckgu....
        xkan saya kot...
        byk lagi org lain yg sedondon..

Mama : kami semua pilih berdasarkan tema malam ni..
             saya tgk kamu dgn bdk 2 menepati tema malam ni...

aku : ok ckgu...

tamat suda dialog aku dgn mama rosmani...
bermula la pulak dialog aku dgn cikgu hafizudin..

aku : pasangan mlm ni cikgu rosmani kata sy dgn aminul firqin..

cikgu : ok..

aku : cikgu sy nak tarik diri, cikgu pilih la org lain..

cikgu : xblh2..sy nak pergi umumkan...

setelah selesai bg tau..
masa pengumuman di jalankan ada kesalahan sebutan nama aku berlaku disitu...
tetiba ja nama aku ditambah dgn NUR....
jadinya nm aku disebut
"Nur Fauziah bt Mustafa"
agak kepelikan ya yg berlaku di situ...

lepas2 2 aku g kat cikgu hafizuddin..
aku : cikgu nm saya xda "NUR"
ckg : owh yer ae...sory2..sy slh sebut..

tamat lah suda dialog ni
dan
setakat ini saja lah coretan aku kali ni...

King n Queen
      oh
King n Queen..

No comments:

Post a Comment