Saturday 30 July 2011

rindu

salam buat semua pembaca blog aku yg xseberapa ni.....


rindu aku kali ni aku tujukan khas untuk anak menakan aku yang paling cemol didunia
(comel dalam dunia aku ja al tapi dunia org lain aku xtau la pulak)
hehehehehehehehe.....

semalam baru ja dengar suara dia....
walaupun suara dia menangis dia tetap cute utk aku...
dia lah anak menakan aku yg paling byk akal n cerdik..

sbbnya
1- kalau dia nampak ja kamera dia akan terus senyum even dia tgh menangis pn...
2-pandai buat akal kalau nak suruh org bawa dia keluar jalan2....
3-suka kacau mak2 menakan dia time mak2 menakan dia tgh tido....
dgn cara:
*tampar muka
*main mata dgn jari
*tarik rambut
*gigit tangan

paling aku xtahan kalau dia kacau aku tido dia mesti akan gigit tangan aku n tarik rambut aku...
dah la dia tarik rambut 2 pny la kuat...
lepas 2 susah nak lepas pulak 2..

alau apa pn dia buat kat aku..
muktazzah tetap di hati makcik...

mmuuuuuuuaaaaaaahhhhhhhhhhhhh...
mak cik syg sgt2 kat muktazzah...


ALAHAI MUKTAZZAH
OH
ALAHAI MUKTAZZAH

p/s : gambar ni diambil time baru nak sembuh dari campak...
       gambar terbaru xdpt lg..

No comments:

Post a Comment