Friday 26 August 2011

hand phone baru

salam buat semua pembaca blog aku yang xseberapa ni....


seperti yang dijanjikan aku dah dapat handphone baru daripada abg kesayangan aku....
malam semalam aku setia menanti kepulangan abang aku sbb semua org dah mengantuk...
tambahan pulak aku kan suka jadi burung hantu so aku la yg jadi mangsa untuk menunggu abang aku..

malam semalam dalam pukul 2 pagi baru abang aku sampai
hand phone ni aku dapat sempana result SPM aku tp xda la cemerlang sgt..
tapi dah abg aku janji nak bagi so dia kena bagi la kan2..

keseronokan ni xtau nak ucap macam mana dah sbb terlalu gembira..
pagi tadi lepas sahur abang aku bagi phone Nokia 8 (N8) warna merah gitu..
merah mak ngah la kata kan..
hahahahahaha




sampai di sini dulu la coretan aku..
pic hand phone akan menyusul sebentar lagi..

HANDPHONE BARU
OH
HANDPHONE BARU

No comments:

Post a Comment