Monday 29 August 2011

last puasa

salam buat semua pembaca blog aku yang xseberapa ni...
harap korang enjoy k..senyum2lah selali


hari merupakan hari terakhir semua umat islam berpuasa...
termasuklah aku sendiri...
terasa sayu la pulak bila ramadhan dh nk pergi tinggalkan kita...

ramadhan kali ni byk memberi peluang kepada aku untuk memperbaiki segala kekurangan yg aku ada..
alhamdulillah...

aku bersyukur sgt sbb dapat menjalankan ibadah puasa dengan lancar tanpa ada halangan atau rintangan yg besar...
amin..

insyaalllah kalau xda apa2 halangan esok kita semua akan raya...
bestnya nk raya..

dalam keseronokan nak sambut syawal terasa sayu la pulak hati ni sbb ramadhan dh nk pergi tinggalkan kita...
entah sempat atau pun x kita bertemu lagi dgn ramadhan tahun depan...
insyaallah kalau dipanjangkan umur kita bertemu lagi dgn ramadhan pada tahun depan..

RAMADHAN
OH
RAMADHAN

No comments:

Post a Comment